کالج زبان ماهان

زبان روسی، زبان رسمی فدراسیون روسیه و یکی از زبان‌های رسمی کشورهای بلاروس ،قزاقستان، قرقیزستان و جمهوری خودمختار کریمه و نیز یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد است. همچنین این زبان به صورت گسترده در کشورهای اوکراین، گرجستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان تکلم می‌شود.

دپارتمان زبان روسی کالج زبان ماهان

دپارتمان زبان روسی کالج زبان ماهان با چندین سال سابقه موفق، با کمک اساتید تحصیلکرده در رشته آموزش زبان روسی آموزش آکادمیک زبان روسی در سطوح مختلف را به صورت گروهی و خصوصی ارائه می‌دهد تا پاسخگوی نیاز شما عزیزان در زمینه تحصیل،مهاجرت و….باشد.

دوره‌های گروهی ترمیک
دوره‌ی گروهی سه روز در هفته (هفته‌ای سه جلسه آموزشی) برگزار می‌شود. طول یک ترم یک ماه و نیم
معادل 17 جلسه آموزش و یک جلسه آزمون است.

در دوره‌های خصوصی زبان روسی در کالج زبان ماهان میزان یادگیری زبان‌آموز و هدف یادگیری زبان‌آموز بررسی و پس ازآن،

مطابق با شرایط زبان‌آموز، زبان روسی به ایشان آموزش داده خواهد شد.

کلاس زبان روسی مشهد

از آنجایی که زبان روسی در گروه زبان‌های تصریفی قرار می‌گیرد، یادگیری این زبان صرفا با شنیدن یا آموزش غیرآکادمیک بسیار سخت می‌شود اما مدرس زبان چنانچه به منطق آموزش این زبان تسلط داشته باشد، یادگیری روسی از هر زبان دیگری ساده‌تر می‌شود به شرط آنکه مدرس این زبان،
دانش‌آموخته رشته‌ی زبان روسی در سطح عالی باشد و بتواند نکات دستوری بسیار مهم را به خوبی برای زبان‌آموز توضیح دهد
.
بنابراین صادقانه توصیه می‌گردد که از یادگیری زبان روسی با کسانی که صرفا زبان مادری آنها روسی است و یا آموزش زبان روسی را به صورت غیرآکادمیک
فقط می‌توانند صحبت نمایند جدا خودداری نمایید و از آنجا که در کالج زبان ماهان به این نکته مهم توجه ویژه‌ای شده است تمامی اساتید
زبان روسی در کالج زبان ماهان دانش‌آموخته آموزش زبان روسی به خارجی زبانان از دانشگاه‌های معتبر تهران می‌باشند.

دوره پادفک روسی در مشهد

دوره پادفک روسیه یک دوره آموزشی قبل از ورود به دانشگاه یا به عبارتی یک دوره پیش‌نیاز است که داوطلبان تحصیل در دانشگاههای روسیه قبل از ورود به دانشگاه باید آن را سپری کنند.

شرکت در دوره پادفک روسیه این امکان را برای داوطلبان بین‌المللی فراهم می‌کند که بتوانند در دانشگاه‌های روسیه به ادامه تحصیل در رشته‌ی مورد علاقه‌ی خود بپردازند.
در کالج زبان ماهان اساتید مجربی که تحصیلات آکادمیک در رشته‌ی آموزش زبان روسی را دارا هستند به کمک جدیدترین کتاب‌ها و روش‌ها دوره پادفک زبان روسی را به طور کامل به زبان‌آموزان آموزش می‌دهند. به صورتی که زبان‌آموزان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی زبان روسی در کالج ماهان به صورت عمومی یا خصوصی کاملا برای دوره پادفک زبان روسی آماده می‌باشند.

آزمون TORFL

آزمونی مختص اتباع خارجی است که قصد تحصیل، کار و زندگی در کشور روسیه را دارند.
آزمون تورفل نیز مانند تمامی آزمون‌های بین‌المللی زبان به سطوح مختلفی تقسیم می شود تا افراد به نسبت آن بتوانند نیاز خود را برطرف نمایند
.
تورفل نیز به 6 سطح مجزا تقسیم می‌شود:
C2, С1, В2, В1, А2, А1
نکته‌ای که مخصوص دانشجویان کشور روسیه می‌باشد این است که طبق اعلام وزارت بهداشت ایران، شما برای تحصیل در روسیه و امکان ارزشیابی مدارک تحصیلی خود نیاز به شرکت در آزمون تورفل و اخذ مدرک A2 را خواهید داشت. بنابراین در کالج ماهان دوره‌ی A1 و A2 با هدف صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی زبان‌آموزان محترم در یک دوره آموزشی جامع جمع‌بندی می‌شود و زبان‌آموزان با گذراندن این دوره کاملا برای آزمون A2 آماده می‌باشند.

از اینجا شروع کن